Angels sluit seizoen met groei af

Angels heeft het seizoen lente/zomer 2019, ondanks de moeilijke marktomstandigheden, afgesloten met een verkoopgroei, meldt het jeansmerk. Het label heeft op de Duitse, binnenlandse markt een groei van 15% doorgemaakt en een groei van 11% op de buitenlandse markt. Naast Duitsland zijn vooral Rusland, Oostenrijk en Nederland de grootste markten geweest.

Volgens Angels zijn “het versterken van de traditionele denim-competentie, de goed geteste pasvormen en de focus op de modieuze look van de collectie” de oorzaak geweest van de positieve groei. “We zijn erg blij met dit resultaat,” vertelt Enrico Tomassini. “We zijn verheugd dat het werk van de afgelopen 18 maanden zo succesvol is geweest. De concentratie van de collectie en ook de nieuwe Angels-look zijn erg goed ontvangen door de branche en door onze klanten.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0