Danie Bles neemt Amsterdam Fashion Week over

Vanaf 10 november neemt styliste en ondernemer Danie Bles het roer van de Amsterdam Fashion Week over van de Telegraaf Media Group, zo blijkt uit een persbericht van die partij. Wel blijft TMG betrokken bij de Amsterdam Fashion Week als mediapartner. In juli werd bekend dat TMG de Amsterdam Dashion Week wilde verkopen, omdat de tweejaarlijkse modeweek niet genoeg op zou brengen.

Een nieuw jasje
Bles wil de Amsterdam Fashion Week een meer professionele en allround uitstraling te geven, om deze in de stad en de rest van het land meer te doen leven. Zo zullen er livestreams beschikbaar zijn van alle shows en wordt het concept van ‘see now buy now’ geïntroduceerd, dat de consument direct bij het evenement betrekt. Er komt naast bekende namen ook ruimte voor onbekend talent, waarmee de Amsterdam Fashion Week op de trend van de afgelopen twee jaar voortborduurt. Ook het tijdstip verandert: voortaan vallen de twee modeweken tijdens de internationale prêt-à-porter weken in februari en september, in plaats van tijdens het couture schema van januari en juli.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0