Lancering Nederlandse uniseks kledinglijn

 In Businessnieuws

 

March the Label, een nieuw Nederlands kledingmerk, heeft een kledinglijn gelanceerd met kleding die draagbaar is voor iedereen, ongeacht welk geslacht, welke afkomst of welke voorkeuren. Via Kickstarter haalde het merk al binnen vier dagen de beoogde 5000 euro op.

Esmee van de Pol, de ontwerpster van March the Label: “Uiteindelijk is het ons doel om iedereen erbij te betrekken. Geslacht of geen geslacht, gekleurd of niet, het maakt gewoon niet uit”, aldus van de Pol. “De wereld stelt zich stukje bij beetje open voor het feit dat iedereen kan zijn wie hij, zij of het wil zijn. Daar willen wij graag een bijdrage aan leveren.”

De kledinglijnen worden gebaseerd op natuurgebieden en de eerste collectie is geïnspireerd op natuurgebied de duinen. De kledingstukken in deze lijn bestaan uit een pantalon (The Shaping Trousers) die zowel casual als chic gedragen kan worden; een pet (The Unicap) gemaakt van ribbelstof; en een T-shirt (Anyone’s T) die door het dikkere stretchmateriaal net iets specialer is dan een normaal T-shirt.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.