Airforce speelt met army-thema

De legerprint speelt een centrale rol in de nieuwe collectie van Airforce. Het merk bracht afgelopen zomer een uitgebreide zwemshortcollectie op de markt. “Er zijn zes fits en vierentwintig kleuren en prints te koop”, vertelt Dennis van den Horn. “We werken veel met camouflageprints, die gekleurd zijn met één of meerdere felle contrastkleuren, zoals neon groen, felrood of bordeaux. Ook hebben we de print overdyed gemaakt, waardoor ze vervagen en ton-to-tone overkomen. Al onze shorts kunnen gecombineerd worden met onze nieuwe shirts, polo’s en sweaters.” Airforce investeerde dit jaar in een collectie leren jassen. “De leercollectie is echt super vet”, aldus Van den Horn.

Strandfeest
Ter introductie van de nieuwe collectie organiseerde Airforce dit seizoen een feest in Zandvoort. “We willen om de twee of drie jaar alle klanten bij elkaar brengen, om de sleur van de beurzen een beetje te doorbreken. We hebben een paar goede verkoopseizoenen achter de rug, dus we vonden het tijd om iedereen even te verwennen met een leuk feest en een lekker hapje”, vertelt Van den Horn. “We vierden het feest buiten op het strand, en dus waren we erg van het weer afhankelijk. Wij vonden het super geslaagd, al was de windkracht 8 misschien íets teveel van het goede.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0