Stanley Philips van Philips & Fortuin constateert dat er een enorme opleving is geweest in de verkopen na de corona-dip. “Klanten zorgden ervoor dat ze weer ruim in de voorraad zaten en wij hebben ervoor gezorgd dat ze snel hun voorraden konden aanvullen. Dat heeft enorm goede resultaten opgeleverd in de doorverkopen voor zomer 2022. Het is momenteel wel een wat ander seizoen dan anders, want je merkt dat consumenten meer seizoensgericht kopen na twee jaar minder te hebben gekocht. Ook in ons segment. Ze gaan nu pas winkelen als ze wat nodig hebben. Daarom is onze boodschap aan de retailer: zorg dat je voldoende in huis hebt! Want de consument weet ondertussen ook online zijn weg te vinden, dus ‘nee’ verkopen betekent omzet missen als een ander het wel in huis heeft.” Philips benadrukt dat het belangrijk is om voor de juiste merken te kiezen. “Kies daarom voor Toni en Relaxed by Toni. Wij zijn een betrouwbare partner en kunnen goed leveren en naleveren. Uiteraard, ook wij hebben last gehad van vertragingen, maar relatief gezien is dat minimaal geweest. Dat komt omdat we 80% van onze collectie verantwoord in Europa produceren, wat maakt dat we goed zitten als het gaat om leveringszekerheid.” Meer leest u in de nieuwe editie vakblad VrouwenMode.
Aanbevolen artikelen