Comma: ‘Internationaal, duurzaam en veelzijdig’

“Comma is een duurzaam en veelzijdig modemerk voor de moderne vrouw. Het merk staat synoniem voor succes, assertiviteit en kwaliteit”, zegt Inge Sterckx, marketing & PR coördinator. Binnen het label bestaan twee verschillende merken met ieder een eigen doelgroep. Comma richt zich op de modieuze zakenvrouw, Comma Casual Identity brengt de laatste nieuwe trends in casual wear. Comma en Comma Casual Identity brengen twaalf collecties per jaar, met maandelijkse bestel- en levermomenten. De collecties worden verkocht in meer dan 2200 verkooppunten, verspreid over meer dan 25 landen. Het distributienetwerk omvat eigen Comma stores, franchise stores, shop-in-shops en een webshop in Duitsland en Oostenrijk. Voor de tweede helft van 2015 staat een EU-webshop gepland. Sterckx: “Comma behoort tot één van de snelst groeiende damesmerken van de afgelopen vijf jaar. Sinds 2008 is de omzet verviervoudigd van 42 miljoen naar 176 miljoen euro.”

Global Marketing

Comma zet sterk in op marketing. Per jaar zijn er vier campagneshoots, in de lente (jan-maart), zomer (april-juni), herfst (juli-sept) en winter (okt-dec). Ook worden er vier Comma Styleguides en vier Comma Casual Identity Stylemagazines uitgebracht voor de retail.

www.comma-fashion.com

Comma Casual Identity

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0