Voorraadlabel DEMM Fashion heeft in november twee webshops gelanceerd: een B2B- en een B2C-shop. Daarnaast komt er een officieel DEMM Fashion verkooppunt bij boetiek Eva Rose in Breda.
Het label richtte zich voorheen alleen op winkeliers, maar slaat met de webshop een nieuwe weg in, waarmee particulieren de mogelijkheid krijgen rechtstreeks bij DEMM te bestellen. “Het is van deze tijd om een webshop te beginnen waarmee we ook meteen de consument kunnen bereiken. We willen DEMM op deze manier een gezicht geven en steeds bekender worden als label”, vertelt Freddy Samseer, directeur van DEMM Fashion.
Met de pilot store bij Eva Rose in Breda wil het label de collectie als één geheel neerzetten en laten zien dat DEMM Fashion geen voorraadwinkel met losse artikelen is. “We werken met vaste basisartikelen en daarbij, naar gelang de vraag en hoe het seizoen zich beweegt, vullen we de collectie iedere twee weken aan met bijpassende artikelen, ook in de webshop”, aldus Samseer.
De wisselwerking tussen de webshop en de fysieke winkel moet er volgens Samseer voor zorgen dat de winkelier zich sterk voelt om bij het voorraadlabel te kopen en hun collectie met DEMM aan te vullen. “Mijn beleving is dat kleding altijd een gevoel blijft. Je moet het aanraken, voelen. Veel mensen gaan daarom toch naar de winkel. We proberen de winkelier te prikkelen om voor ons label te kiezen zodat we er uiteindelijk gezamenlijk profijt van hebben.”