Future trends op de Modefabriek

De 43e editie van de Modefabriek stond in het teken van de toekomst van retail. De beurs belichtte samenwerkingen, trends als athleisure, feminisme, diversiteit, nieuwe vormen van mannelijkheid en de nieuwste technologische ontwikkelingen. Jan Agelink liet in zijn MF Talk zien waarom ‘Athleisure’ niet zal overwaaien en Richard Lamb vertelde over hoe shopping steeds meer ‘on the go’ wordt. “Online en offline zullen volledig met elkaar versmelten en de beleving in de stenen wereld krijgt een hyperindividuele en interactieve virtuele laag; for your eyes only”, zo stelde hij. Speciaal was de sprookjesachtige trendshow, waarin futuristische urban nomad-creaties getoond werden. “Outdoor-proof fashion wordt de norm.” De volgende editie van de Modefabriek vindt plaats op 21 en 22 januari 2018.

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0