Geslaagde Modefabriek-editie

Op 12 en 13 juli vond in de Rai in Amsterdam de 39e editie van de Modefabriek plaats. Ook dit seizoen stond de beurshal weer vol met merken die alles uit de kast trokken om hun collecties op de beste manier aan de aanwezige retailers te tonen. Net als tijdens de voorgaande editie focuste de organisatie van de Modefabriek op het delen van inspiratie en informatie. Ondanks de wat magere bezoekersaantallen, zoals vaak in de zomermaanden, was ook deze editie van De Modefabriek een succes te noemen.

“Ik was tevreden”, zo zegt Mark van Niekerk van APANAGE. “We zaten in hal 7, iets verder van de ingang af. Onze stand werd met vlagen druk bezocht en ik mag niet klagen over onze resultaten. Ter plekke maakte ik tien afspraken en kort na afloop van de beurs heb ik al met vijf andere geïnteresseerden afspraken kunnen maken.” Van Niekerk is erg enthousiast over de gemaakte afspraken. “Onze klanten zijn erg betrouwbaar en stralen kwaliteit uit. Dat vinden we bij APANAGE belangrijker dan kwantiteit. Bovendien wordt onze nieuwe APANAGE Noir-lijn, met chique feestjurkjes, goed verkocht. Daar zijn we erg blij mee.”modefabriek

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0