GMS ondersteunt met webinars en online masterclasses

De maand november staat wat betreft  retail service organisatie/ inkoopvereniging GMS is het teken van kennis en kunde. Via diverse webinars en masterclasses willen zijn een positieve impuls geven aan de branche.  Vrouwenmode sprak met directeur Vincent de Kok over wat er op de planning staat deze maand.

Positief signaal
Volgende week organiseert GMS voor haar leden een webinar over Social Media. Op de twee sessies, met ieder plaats voor 30 personen, werd zo  enthousiast ingeschreven dat de sessies volgeboekt zijn. “Door de focus te leggen op kennis en kunde willen we een positief signaal afgeven. We organiseren sessies over onderwerpen die de mensen verder kunnen brengen zodat ze goed voorbereid het nieuwe jaar tegemoet gaan” vertelt Vincent de Kok. Leden van GMS volgen de sessies via het portal van GMS, maar er zijn ook plannen om de sessies en informatie te kunnen delen met een breder publiek. De Kok: “Hier zullen we onze Social Media, zoals Facebook en LinkedIn voor inzetten”.

Samenwerking
In samenwerking met Retail Reflex ontwikkelde GMS ook de online masterclass ‘De hoogste tijd voor Productiviteit’. Hierin gaan ondernemers aan de slag met het optimaliseren van de personeelsbezetting. “We zien dat dit een zeer actueel thema is, waarbij men met kleine aanpassingen en direct toepasbare tips een positief effect op de  loonkosten en productiviteit kan behalen” vertelt de Kok.  Hij besluit: “Deze maand gaat wat ons betreft over kennis, kunde en een positieve impact hebben. En ook na deze maand zullen we daarmee aan de gang blijven. Zo kijken we naar inspiratiesessies voor en door ondernemers, die in crisistijd creatieve ideeën hebben toegepast.

Voor meer informatie over deze webinars en masterclasses: dekok@gms-group.nl

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0