Herpositionering Gerry Weber na moeilijk financieel jaar

“We kunnen niet tevreden zijn over het afgelopen financiële jaar”, zegt Ralf Weber, CEO van Gerry Weber International AG. De omzet van de hoofdmerken van Gerry Weber International AG, Gerry Weber, Taifun en Samoon, bedroeg in totaal 805 miljoen euro en daalde hiermee met 5.4 procent ten opzichte van 2013/2014. Dit was in lijn met de negatieve markttrend in Duitsland. De totaalomzet van de Duitse fashion retailsector daalde in het afgelopen financiële jaar met ongeveer 2 procent.

Vanwege de tegenvallende resultaten van de afgelopen maanden en een aanhoudend moeilijk marktklimaat heeft het management van Gerry Weber besloten een programma te starten om het bedrijf te herpositioneren. “Het management is vastberaden de Gerry Weber Group terug op de rit te krijgen”, zegt Weber. “Op onze jaarlijkse persconferentie, op 26 februari aanstaande, zullen we onze herpositioneringstrategie in detail toelichten.”

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0