Herstel oude glorie Moscow

Anna van Toor wil kledingmerk Moscow ‘in oude glorie herstellen’, met een collectie van nu. Anna van Toor en Moscow blijven twee aparte bedrijven, maar de ‘know how‘ en het financiële draagvlak van Anna van Toor worden gebruikt om Moscow weer in oude glorie te herstellen. “Als iets failliet gaat, dan is er altijd wat te doen”, laat directeur Jan Paul Van Toor weten in een interview met RetailTrends.

Moscow werd eerder verkocht in de winkels van Via Mio en enkele franchisenemers hadden eigen winkels van het merk. Volgens Van Toor blijft dat onveranderd. “De ambitie om naast Anna van Toor een tweede retailorganisatie op te zetten is er niet. Dat wil niet zeggen dat er niet eens een pilot store van Moscow kan ontstaan. Maar dat zie ik niet binnen nu en twee jaar gebeuren.”

Anna van Toor verkocht Moscow altijd al in haar winkels en nam Moscow over van het failliet verklaarde Via Mio. Daarnaast verkoopt Anna van Toor haar eigen merken Anna en Anna Blue en kledingmerken van derden. Het bedrijf bestaat sinds 1918 en heeft 32 vestigingen in Nederland.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0