ILM: ‘groei in bagagesegment’

ILM: ‘groei in bagagesegment’  

Ongeveer 250 exposanten uit meer dan 20 landen worden verwacht op de 159e editie van de International Leather Goods Fair. Met een bezettingsgraad van meer dan 95% is de beurs bijna terug op het niveau van vóór corona. Het samengestelde merkenportfolio omvat handtassen, bagage, klein-lederwaren, schoolartikelen en accessoires. De collecties voor herfst/winter 2024/25 worden gepresenteerd.

“De ILM is onmisbaar. Naast onze lang bestaande, bekende exposanten kijken we uit naar veel spannende nieuwkomers”, zegt Arnd Hinrich Kappe, Managing Director van Messe Offenbach. Meer dan 30 nieuwe merken zullen vertegenwoordigd zijn op ILM Editie #159. ILM noteert groei, vooral in het bagagesegment. “Alle belangrijke Duitse en internationale specialisten op het gebied van koffers en bagage zullen de vlag hijsen in Offenbach. We bieden de branche hiermee een uniek orderplatform dat in deze vorm nergens anders te vinden is”, zegt Arnd Hinrich Kappe, waarbij hij het belang van ILM benadrukt.

Modebewuste handtassen vormen traditioneel het middelpunt van ILM. Internationaal gezochte merken zoals Abro, Braun Büffel, Coccinelle, Valentino en anderen ontmoeten nieuwe merken zoals Cromia, Desigual, Herschel, Hexagona, Horizn Studios, Rains en Sandqvist op de aankomende editie. Met het SIDELINES-segment biedt ILM ook retailers een platform voor hoogwaardige en verkoopbevorderende extra items. SIDELINES omvat trendy accessoires zoals mobiele telefoonaccessoires, sieraden, sjaals en omslagdoeken.

ILM blijft het belangrijkste orderplatform in de branche, geeft het event aan. “Kopers van over de hele wereld hebben de perfecte gelegenheid om sterke merken te ontdekken en te ordernen op een compacte locatie. Het hoge acceptatieniveau wordt bevestigd door de laatste enquêtecijfers: 93% van alle kopers komt regelmatig terug naar ILM; 82% bereikt hun doelen.”

Welke andere activiteiten vinden er plaats?

  • In Offenbach nodigt de FUTURE HUB in de entreegebied exposanten en bezoekers uit voor praktische presentaties en discussiepanels.
  • Op zaterdagochtend trapt ILM af met een Welcome Talk, waar gerenommeerde experts commentaar zullen geven op de stand van zaken van de industrie.
  • Het evenementenprogramma omvat modetrends (door Karolina Landowski en Martin Wuttke), evenals gesprekken over de kracht van het merk (door Jürgen Wolf, Homeboy) en de psychologie van het kopen van tassen (door Ines Imdahl, rheingold salon).
  • Zoals gebruikelijk kunnen deelnemers de beursdagen afsluiten met populaire after-work parties in de foyer van de beurs.
  • Op zaterdagavond is de Lederwaren Report de mediapartner die zijn 75-jarig jubileum viert als onderdeel van ILM Editie #159.
  • Op zondagavond zal de branche samenkomen tijdens het ILM x TextilWirtschaft after-work feest.
Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0