Wij bieden zowel gunstig geprijsde basisshirts als luxere items. Het gaat er om wat de totale prijs is bij de aanschaf van een compleet nieuwe look. In slechte economische situaties gaan veel retailers voorzichtig te werk. Ze kopen minder items in, waardoor de klant de complete look en de mogelijkheid van combineren mist. Naar mijn mening is dat juist cruciaal voor een winkel. Als klanten het niet in je winkel kunnen vinden gaan ze zoeken op internet of in andere winkels.”
Thielens lijkt precies te weten wat hij wil. Toch beschouwt hij zichzelf niet als een visionair. “Mensen vragen mij vaak wat mijn visie is met dit bedrijf. Ik beschouw mezelf als een confectionair. Volgens mij worden investeren en samenwerking in de toekomst steeds belangrijker . Wees alert, blijf investeren in je kennis en investeer meer in je samenwerking met leveranciers. Met Stroke zorgen wij voor samenwerking door meer kleinere collecties te presenteren en door de banden met onze klanten te versterken. Zo helpen bij bijvoorbeeld bij direct mail acties. De winkeliers leveren ons hun databestand en wij regelen de rest. Daarnaast proberen we ons merk steeds sterker neer te zetten op social media. Dat levert ook weer awareness en naamsbekendheid op voor winkeliers, bijvoorbeeld doordat wij bij speciale items laten zien bij welke retailers het verkocht wordt.
Ik geloof heel sterk in de kracht van een winkel. Als ik boodschappen ga doen, kies ik ook steeds voor dezelfde vertrouwde winkel, omdat ik daar vind wat ik nodig heb en goed geholpen wordt. Met de juiste portfolio en service, en het creëren van een aankoopbelevenis kunnen kledingwinkels dat ook bereiken. De aanschaf van nieuwe kleding is voor veel vrouwen toch een cadeautje voor zichzelf en een genietmoment. ”