Johan Bionda is onder de vlag van Bomba BV aangesteld als Sales Manager Nederland voor het merk More & More. Mede eigenaar Ron Honsbeek van Bomba BV, bekend van de merken Bomba for Kids, Bomba for Girls en Bomba Boys, heeft een agenturen overeenkomst gesloten met More & More GmbH uit Duitsland. De verkoop zal plaatsvinden vanaf 23 maart vanuit de nieuwe showroom in The Cube in Almere.
Bionda is geen onbekende in de modebranche. Voorheen was hij 19 jaar werkzaam als vertegenwoordiger en salesmanager bij Mexx en later was hij 6 jaar actief als Regional Head bij s.Oliver. Na een korte uitstap op het continent Afrika is Bionda terug op Nederlandse bodem. “Ik was blij verrast toen ik door Ron Honsbeek werd gebeld met de vraag of ik More en More Nederland als Sales Manager wilde vertegenwoordigen. Naast de samenwerking met Ron Honsbeek zal Bomba BV Johan Bionda via een back-office medewerkster faciliteren bij zijn dagelijkse werkzaamheden en in de contacten met de More & More retailers. Hiermee heeft Bomba BV een nieuwe business unit toegevoegd aan zijn bestaande organisatie”, aldus Bionda.
Het Duitse merk More & More bestaat ruim dertig jaar en richt zich op de moderne vrouw. De prijzen van de collectie liggen in het midden- en hoog segment. Het label brengt twaalf collecties per jaar en wordt in 6 verkoopperioden verkocht, Daarnaast biedt het merk een B2B programma waardoor retailers uit voorraad kunnen nabestellen. Verder heeft het merk een uitgebreid NOS programma en wordt twee keer per jaar een special aangeboden. “We richtten ons op zowel de modewinkels met grote oppervlakten als de aantrekkelijke boetieks. Voor elke retailer hebben we een passend aanbod. Naast de shop-in-shop systemen, behoort ook franchise tot de mogelijkheden. “Wholesale is onze focus. Samenwerking is voor ons ook heel belangrijk. Zo bieden wij bijvoorbeeld naast de mogelijkheid tot omruilen ook een recht van retour. Maar de basis is het brengen van sterke collecties waarmee More & More streeft naar een win-win situatie met daarbij een goede eindmarge voor de detaillist”, aldus Bionda.
www.more-and-more.de