Loud Agency verhuist naar MAC-ZNL
Bijna drie jaar geleden is Kelly Westendarp met LOUD Agency begonnen. “Met ruime ervaring vanuit de moderetail heb ik na mijn studie bij de mooiste Nederlandse labels gewerkt voor ik bij een agentschap aan de slag ging. Het vertegenwoordigen van verschillende merken zorgde voor de uitdaging die ik zocht. Maar uiteindelijk werd het tijd voor een nieuwe uitdaging: mijn eigen agentschap! Ik wilde niet alleen mijn eigen bedrijf opbouwen, maar ook helpen om nieuwe labels voet aan de grond te laten krijgen op de Nederlandse markt.”
Acht labels
Ondertussen vertegenwoordigt LOUD Agency acht labels in Nederland, waarbij de hoofdfocus ligt op de internationale kledinglabels MKT studio, INDI&COLD en DEPECHE, en de Nederlandse labels SPOOQ the label en SHIWI. Sinds een jaar heeft LOUD Agency personeel in dienst. “Want je kunt maar een beperkt aantal klanten in je eentje begeleiden, en ik wil niet dat de kwaliteit van onze dienstverlening daaronder lijdt. Met twee mensen kunnen we iedereen de aandacht geven die hij of zij verdient.”
Dit en veel meer leest u in de januari 2025 editie vakblad VrouwenMode.
Nog geen abonnee? Meld u hier aan.


