PUMA maakt vandaag zijn nieuwe wereldwijde ambassadeur bekend. De Nederlandse FC Barcelona-superster Memphis Depay en PUMA hebben de handen ineen geslagen en gaan een langdurige samenwerking met elkaar aan. Memphis wordt één van de nieuwe gezichten van PUMA’s speed boot – de ULTRA.
De langdurige samenwerking biedt ruimte voor de vele passies van Memphis. Niet alleen is hij een ster op het veld, maar ook een creatieveling in hart en nieren. Een belangrijk speerpunt voor PUMA en Memphis is dan ook om samen te werken aan zowel voetbal- als lifestyle-projecten die aansluiten bij Memphis’ liefde voor muziek, fashion, kunst en maatschappelijke betrokkenheid.
De samenwerking tussen PUMA en Memphis combineert invloeden uit sport en cultuur om unieke producten te creëren, te beginnen met de lancering van Memphis’ eigen PUMA-collectie later in 2022. Tevens gaat PUMA samen met Memphis fashion producten ontwikkelen voor zijn luxe sublabel BADTTW (‘Blind and Deaf to the World’), een recente toevoeging aan het al bestaande Memphis Depay kleding-merk. Het motto van het merk weerspiegelt feilloos Memphis’ houding; blind en doof zijn voor negatieve invloeden van buitenaf. Het merk gaat verder dan alleen kleding en biedt Memphis een platform om met de nieuwe generatie jongeren, over de hele wereld, te werken en hen te inspireren.