MICAM 93, Glamorous Magic

 In Businessnieuws

Een nieuw hoofdstuk in de sprookjeswereld van MICAM staat op het punt onthuld te worden: “Glamorous Magic”, de tweede aflevering van de communicatiecampagne #micamtales, begeleidt de bezoekers van de komende editie van de internationale schoenenbeurs, die van 20 tot 22 februari 2022 plaatsvindt in de Fiera Milano Rho. Opnamen gemaakt door fotograaf Fabrizio Scarpa en een korte film geregisseerd door Daniele Scarpa, nemen de toeschouwers mee in de wereld van de hoofdrolspeelster die, na een rampzalige poging om haar eigen look te creëren voor het Grote Bal, nu onder een ‘glamoureuze’ magische betovering valt. Aangetrokken door een vreemde lichtstraal komt het jonge meisje terecht in een tuin waar haar een betovering wacht in de vorm van een nieuwe feestlook en vooral een fabelachtig paar fonkelende, met diamanten bezette glazen muiltjes, waarmee ze haar droom om prinses te worden kan verwezenlijken.

De schoenen – een lustobject voor generaties vrouwen – werden exclusief voor MICAM vervaardigd. Naast de visuele beelden betrekt de campagne de bezoekers van MICAM Milano ook bij een real-life happening: de afgelopen twee edities konden bezoekers namelijk interactief met het campagnethema aan de slag in de ruimte die daaraan was gewijd op het MICAM Tales Square, een evenement dat op Facebook door 40.000 volgers met 54.000 interacties werd gevolgd, en op Instagram en LinkedIn door respectievelijk 30.000 en 2.000 volgers. “Sociale media en digitalisering zijn essentiële hefbomen voor MICAM”, zegt Siro Badon, voorzitter van MICAM Milano en Assocalzaturifici.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0