Damesmodeagentuur Michel Smit Labels is op 15 juni met zijn showroom van het World Fashion Centre naar het Fashion House ertegenover verhuisd. In het Fashion House zal MichelSmitLabels samen met duurzaam import- en agentuurbedrijf Goodbrandz vanuit één showroom opereren, op de begane grond, nummer 0.03.
Vier jaar geleden begeleidde Michel Smit, eigenaar van MichelSmitLabels, de start-up van Goodbrandz. “Toentertijd hebben we er bewust voor gekozen om beide agenturen separaat van elkaar te voeren, omdat het bij deze start-up om een bedrijf ging met een geheel eigen visie en merkenpakket in een belangrijke groeimarkt, dat destijds nog echt een niche was. Nu we zien dat we met Goodbrandz een steeds prominentere positie innemen in het brede commerciële segment, hebben we om organisatorische redenen besloten om beide bedrijven samen te voegen op eenzelfde locatie?”, aldus Smit.
MichelSmitAgenturen heeft daarnaast het Belgische merk ATMOSfashion aan het merkenportfolio toegevoegd. “ATMOSfashion is al jaren één van de belangrijkste spelers in ons buurland en bedient meer dan 300 klanten in België en Luxemburg. Met hun hoofdproductie in Europa is ATMOSfashion kwalitatief en pasvormtechnisch een zeer professionele fabrikant, die de markt door en door kent”, aldus Smit. Het merk brengt twee hoofdcollecties per jaar, met daarnaast vier flash-programma’s op korte termijn. Naast dit merk bevat het portfolio van MichelSmitAgenturen de merken SportAlm, Faber, Passport, Cassis, Just Blue en het vanaf komend seizoen nieuwe Frieda & Freddies.