Mipel trekt aandacht van buitenlandse inkopers

mipel_veduta-2Van 3 tot en met 6 september werd in Milaan in combinatie met TheMicam de MIPEL gehouden. Op tienduizend vierkante meter toonden driehonderd bedrijven hun lederwaren en accessoires. In totaal kwamen zo’n 12 duizend bezoekers op de beurs af. Waar theMICAM een toename zag van Italiaanse inkopers, kwamen bezoekers van de MIPEL voor het grootste deel uit Oekraïne, Duitsland, Tsjechië, Slowakije, Korea, Japan, de VS, Brazilië en Zuid-Afrika. Een aantal activiteiten werden op diverse plekken in de Milaanse binnenstad georganiseerd. Zo werd de aftrap van de beurs gegeven met een cocktailparty bij La Triennale, en vormde Darsena-Navigli de locatie voor The Glamourous Night. Met een lasershow en muziek werd op het water een betoverende sfeer gecreëerd, bedoeld om de creativiteit van het ‘Made in Italy’-programma te onderstrepen. De show was mogelijk met sponsoring van de gemeente, in samenwerking met de Associazione Navigli Lombardi.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0