Moscow maakt doorstart

Moscow, het eigen merk van Via Mio, maakt een doorstart bij Anna van Toor. Het Nederlandse kledingmerk Moscow is overgenomen door POS bv, onderdeel van de eveneens Nederlandse modeketen Anna van Toor. Moscow was het eigen merk van Via Mio, dat begin mei failliet verklaard werd.

Met de doorstart blijft de continuïteit van het merk gewaarborgd en kan Moscow zich blijven doorontwikkelen als merk. De merken Moscow en Anna van Toor zullen los van elkaar ontworpen en verkocht worden.

In april vroeg Via Mio faillissement aan, wat uiteindelijk in mei werd goedgekeurd. De van oorsprong Leidse keten had zes filialen waarvan twee in leiden, twee online webshops, het eigen merk Moscow en een restaurant genaamd Moscow at Sea. De andere filialen stonden in Lisse, Hilversum, Noordwijk en Naaldwijk. Waarschijnlijk kostten het restaurant en de nieuwe flagshipstore in Leiden de modeketen de kop. Daarnaast trok de locatie in Leiden te weinig bezoekers.

De verkoop van de collectie van Moscow vindt plaats onder leiding van Hilde van Pol van Jos Bles labels.

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0