Nederlands damesmodelabel Turnover stopt

Nederlands damesmodemerk Turnover stopt dit jaar met haar activiteiten na de Spring/Summer collectie van 2017. De aankondiging maakt deel uit van de nieuwe strategische koers van VeldhovenGroup als gevolg van uitdagingen op de huidige modemarkt. “We nemen deze moeilijke maar noodzakelijke stap met pijn in ons hart, maar ook met het volle besef dat dit de juiste beslissing is voor het bedrijf en alle betrokkenen,” zegt CEO Martijn Veldhoven. “Hartelijk dank aan alle zeer getalenteerde en fijne collega’s die door de jaren heen uitstekend werk hebben verricht bij Turnover.”

Turnover startte in 1988 in Nederland en werd al gauw een internationaal modemerk, geliefd om het onderscheidende concept en de elegante doch moeiteloze, moderne kledingstukken. “We hebben allemaal met zeer veel passie gewerkt aan ons geliefde Turnover,” zegt Arna Cornelissen, creatief hoofd van het merk. “Gezien de huidige omstandigheden hebben we er echter voor gekozen om onze activiteiten te beëindigen uit respect voor onze gekoesterde partners, collega’s en consumenten, in plaats van afbreuk te doen aan de kwaliteit en relevantie van ons werk.”

De sluiting van Turnover betekent dat VeldhovenGroup nu alle inspanningen en focus zal richten op het merk Sandwich. “Namens het team en mijzelf, wil ik graag onze dank uitspreken voor alle mooie kansen die we hebben gehad bij Turnover,” zegt Cornelissen. “En natuurlijk hartelijk dank aan alle mensen die door de jaren heen deel hebben uitgemaakt van ons merk.”

turnover2 turnover

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0