Neonyt en FASHN ROOMS verhuizen en openen deuren voor een breder publiek
Neonyt Düsseldorf (27 en 28 juli) heeft een nieuw B2C-concept gelanceerd voor de zomereditie van 2024, waarmee het duurzame mode toegankelijk wil maken voor een breder publiek. De beurs zal zich niet alleen richten op vakbezoekers, maar ook op consumenten die zich inzetten voor eerlijke mode met duurzaamheid als kern. De organisatie van de beurs heeft aangekondigd dat volgende editie zal plaatsen op een andere locatie, naar Bilker Bunker, een centrale locatie in Düsseldorf.
Daarnaast zal het orderplatform FASHN ROOMS (27 tot 29 juli) ook verhuizen naar een nieuwe locatie, de ‘Kaltstahlhalle’ binnen het Areal Böhler-complex in Düsseldorf. Deze verhuizing zou een open en uitnodigende sfeer moeten bieden voor exposanten en bezoekers, geeft de organisatie aan. “De O-vormige halindeling biedt alle exposanten meer individuele presentatiemogelijkheden, terwijl het buitengebied dat nieuw is geïnstalleerd door het locatiebeheer van Areal Böhler iedereen uitnodigt om buiten de tijd door te brengen”, zegt Ulrike Kähler, Managing Director van Igedo Exhibitions. “Tegelijkertijd maakt de compacte halstructuur het mogelijk om alle presentatie- en loungegebieden in een circuit te verbinden, waardoor een ontspannen ordersfeer ontstaat.”
