Kleurrijk, funky en fun is Frieda & Freddies New York, een nieuw label binnen de portefeuille van Eduard Bosch. De roots van het label liggen in de Verenigde Staten en het merk wordt verpersoonlijkt door twee kleine chihuahua-puppies, die in de huisstijl én op de verschillende items van Frieda & Freddies terug te vinden zijn.
Kleurrijk
Het merk hanteert drie leveringen per seizoen. Voor lente/zomer 2017 werkt het merk met vijf sprekende kleurenthema’s. Zo is er het vrolijke ‘Happy fabric’, met koraalroze, zand, grijs en wit. En het frisse ‘Into the blue’ met diverse blauwtonen, afgezet met lichtgeel en wit. ‘Romantic hangover’ oogt zacht en lief, met mintgroen, gebroken wit en lichtroze, en ‘Welcome to Miami’ bruist met hardroze, oranje en kleurrijke prints. Naast de all season jacks zijn de key items regenjassen en windbreakers, comfortabele blazers en tricot items.
“Suzan en ik hebben ontzettend veel zin om dit merk te gaan vertegenwoordigen en goed in de Nederlandse markt te zetten”, zegt Robbert-Jan Bosch. “We nodigen alle retailers van harte uit om de nieuwe collectie van Frieda & Freddies New York in onze showroom (WFC 1.10.12) op het World Fashion Centre in Amsterdam te komen bekijken. Daarnaast is de lijn op de Euretco-beurs te zien.”