Nieuwe creative director Humanoid

Maria Janssen is de nieuwe creative director van Humanoid. Dat meldt Humanoid in een persbericht. Janssen heeft internationaal ervaring op het hoogste niveau en was eerder trend director van Amazon Fashion, creative director van WGSN en design director van Nike. Janssen heeft ijzersterke design skills, een creatieve visie en ze weet wat er speelt, aldus het persbericht. De nieuwe baan bij Humanoid betekent voor Janssen een terugkeer naar Nederland.

Janssen is aangedragen door Sandra Harmsen, die samen met Hans Boelens in 1981 met Humanoid begon. Harmsen blijft creatief betrokken bij het merk, als consultant en life-long ambassador. Janssen ziet er naar uit om met Humanoid aan de slag te gaan, en zet in op internationale groei: “Humanoid’s filosofie en waarden worden steeds relevanter voor de hedendaagse consument. Er is al een begin gemaakt met het ontwikkelen van nieuwe concepten en ideeën”, aldus Janssen. Janssen definieert het Nederlandse designermerk als onafhankelijk, luxueus, stylish en edgy. Het Humanoid van Janssen is on-trend en toonaangevend.

De collectie van Humanoid wordt verkocht in de flagshipstore in Arnhem, online en in ruim 400 exclusieve boetieks in meer dan 25 landen. CFO Maikel van den Dungen en Global sales director Twan van de Laar ondersteunen het merk bij de internationale expansie.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0