Nieuwe modebeurs BrandsHatch van start

 In Businessnieuws

Op 23 januari maakt modebeurs BrandsHatch haar opwachting. In ‘de Fabrique’ in Utrecht presenteren zowel internationale mannen- en vrouwenmodemerken alsmede boutique merken hun nieuwe collectie. Het event richt zich op merken actief in het midden-hoog segment, voor inkoop FW’22, en zal een kwalitatief en onderscheidend karakter hebben.

De eerste merken hebben zich aangemeld, waaronder | Aeronautica Militare |Aímee the label | Baldessarini | Better Rich | Blauer | Brava | Cabaïa | Champion | CRCL | Cruna | Dame Blanche | EcoAlf | Edwin | Femmes du Sud | Four.10 | Holubar | Knowledge Cotton | Kuyichi | La Petite Étoile | Lee | Mason’s |Mos Mosh Gallery | Mud Jeans | National Geographic | Ottod’Ame | Outthere | Peuterey | Replay | Refridgewear | Save the Duck | Sundek |
Meer deelnemende merken worden binnenkort bekend gemaakt.

‘De Fabrique’ is een oude mengvoederfabriek, een industriële en inspirerende omgeving die momenteel dienst doet als evenementenlocatie. En al sinds 2018 de thuisbasis is van de kindermodebeurs SundaySchool.
Voor meer informatie: info@brandshatch.nl

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0