Voor veel merken geldt dat NOS van grote waarde is, niet alleen in het leveren van mooie marges, maar vooral in het faciliteren van klanten in dat wat ze nodig hebben; meer flexibiliteit en minder risico. Bovendien laten veel merken middels NOS en seasonal NOS de kernwaarden van het merk zien; pasvormen en materialen hebben een duidelijke signatuur. In de modische collecties wordt meebewogen met trends in kleuren en prints, waar NOS de basis vormt. Dit wil zeker niet zeggen dat NOS niet verandert. We zien ook binnen NOS eindige collecties en veranderende pasvormen, gebaseerd op vraag van de klanten en de eindconsument.

DESOTO

Een voorbeeld hiervan bespreken we met Brigitte Vroemen van Style Agency. Brigitte vertegenwoordigt het blouse merk DESOTO in Nederland. Brigitte: ”De NOS collectie van DESOTO is niet meer weg te denken uit het totale aanbod van DESOTO. Inmiddels is de collectie zodanig uitgebreid dat er verschillende basis modellen zijn. Je kunt kiezen uit een blouse model met een vrouwelijke V hals, een model dat wat hooggesloten is en een mouwloos model. Naast de bekende raglan mouwinzet wat voor extra veel bewegingsruimte zorgt, is er nu ook een model met een normale mouw inzet toegevoegd binnen de NOS collectie. Deze collectie bestaat uit een palet van uni kleuren en streep varianten. Het NOS is wekelijks bij te bestellen waardoor je continu de basis voorraad in de winkel op peil kan houden. De verkoopprijzen variëren tussen de 69,99 en 89,99 met een mark up van 2.7.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0