One-Two Luxzuz op koers

“Het gaat goed met One-Two Luxzuz”, zegt agent Ton Edses. Vorig voorjaar werd het Deense label in Nederland geïntroduceerd. Inmiddels heeft het damesmodemerk in ons land zo’n honderd verkooppunten.

One-Two Luxzuz heeft zich gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van korte termijn-mode, met een hoge marge voor de detaillist. Het merk richt zich op de zelfbewuste vrouw vanaf dertig jaar. Zij kiest bij voorkeur voor kleding die gemaakt is van natuurlijke stoffen en vermijdt kunstvezels. “Daarom verwerken we bij voorkeur natuurlijke-  en prettig aanvoelende stoffen met een hoog draagcomfort”, aldus Edses.

Soon Available

“De consumentenprijzen lopen van 25 tot 89 euro. Naast veel voorraadartikelen – die via het B2B portaal hun weg naar de winkels vinden -worden de klanten veelvuldig op locatie bezocht met de ‘Soon Available’ collecties.”

“Het contact met onze relaties is daardoor behoorlijk intensief”, vervolgt Edses. “We zien al onze klanten zeker vijf keer per jaar in hun winkel. Wij maken het de klant gemakkelijk door commerciële korte termijn-mode aan te bieden waarvoor hij de deur niet uit hoeft. Bovendien houden we het merk zoveel mogelijk exclusief voor onze klanten. Kiest een klant voor ons, dan kiezen wij voor die klant en gunnen we hem of haar ook alle ruimte.”

Toekomstplannen?

“Volgend jaar willen we het dealernetwerk verder laten groeien tot ongeveer 125 verkooppunten. Daarnaast willen we de focus leggen op het intensiveren van de contacten met bestaande klanten waarmee we de basis voor een langdurige- en voor beide partijen lucratieve samenwerking zullen versterken.”

Meer informatie: www.one-two.dk

 

 

Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0