Onlangs gelanceerde merk ADPT van Bestseller goed ontvangen

Bestseller lanceerde onlangs het jonge label ADPT op een eigen event op de Amsterdamse Looiersgracht. Inmiddels is het label vollop bezig om zichzelf te presenteren bij de retailer.

Volgens het Deense bedrijf Bestseller is ADPT een merk dat high fashion combineert met casual stoffen. De missie is om een merk te creëren dat zelfvertrouwen en uniciteit uitstraalt, zowel qua product als productie.  “Doordat we een nieuw merk zijn bij een groot bedrijf als Bestseller, is het voor ons heel belangrijk dat we onze eigen identiteit kunnen ontwikkelen”, zegt brand manager Thomas Rosenvold Tygesen.

Korte levertijden
Daarnaast zijn ook de snelle levertijden volgens Tygesen een belangrijke kracht van ADPT.  “Op die manier kunnen we continu inspringen op de behoefte van de markt. We hebben zes kleine collecties waarvan de productiedeadlines zo kort mogelijk op de levertijd liggen. Daarnaast hebben we een distributiesysteem dat ervoor zorgt dat we binnen drie weken kunnen leveren”, aldus Tygesen.

Jonge doelgroep
Wat betreft de doelgroep richt het merk zich op de modebewuste jeugd, die zich voortbeweegt in een continu veranderende wereld die omringd wordt door technologie en waarbij de gevoelsmatige afstand met de rest van de wereld steeds kleiner lijkt te worden. Het motto van ADPT is dan ook ‘Fashion becomes lifestyle and lifestyle becomes fashion’.

Casual
De nadruk van de collectie komt te liggen op casual jeanswear voor jongens en meisjes met een hippe relaxte uitstraling. De focus ligt daarbij op de pasvormen, modellen en hoge kwaliteit stoffen gemixed met trendgevoelige details. Daarnaast komt het label ook met knitwear items en jacks. De eerste lijn van ADPT is nog tot en met 20 maart te bestellen en zal in augustus worden geleverd.

www.bestseller.nl

ADPT

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0