OTTO voorspelt toekomstmode

 In Businessnieuws

Beeld: OTTO cover Herfst/Winter ’79/’80 via OTTO

OTTO bestaat dit jaar 40 jaar en speciaal voor dit jubileum blikte OTTO terug op 40 jaar mode en werd er tevens naar de toekomst gekeken. De webshop riep haar klanten eerder om hulp om het modebeeld van het aankomende decennium te voorspellen.

OTTO is een van de eerste homeshopping-organisaties van Nederland en onderdeel van de Otto Group, een van de grootste online retailers ter wereld. OTTO is 4 decennia geleden als postorderbedrijf begonnen maar al in 1998 gestart met de transformatie naar e-commerce. In 2010 stopt OTTO met de ‘dikke catalogus’ waar supermodellen als Heidi Klum, Claudia Schiffer, Cindy Crawford en Sylvie Meis op de cover stonden. Om het modebeeld van de afgelopen 4 decennia in kaart te brengen, neemt OTTO haar klanten mee in een tijdmachine. De webshop blikt terug op 40 jaar OTTO-mode.

OTTO schakelde de hulp in van haar klanten en startte een winactie om de mode van de toekomst te voorspellen. De winactie is inmiddels gesloten en dankzij de input van de deelnemers voorspelt OTTO de toekomstmode, welke op de website van OTTO te zien is.

Meer informatie: www.otto.nl/special/otto-40-jaar-mode/

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0