Records voor WE Fashion dankzij GTST

we-gtstDe samenwerking tussen Goede Tijden Slechte Tijden en modeketen We Fashion werpt zijn vruchten af. Binnen de serie werd een verhaallijn bedacht, waarbij één van de personages een collectie voor WE Fashion ontwerpt. Donderdagavond werd in de uitzending een speciaal rond de soap ontworpen collectie gepresenteerd, waarna deze in de webshop van WE Fashion daadwerkelijk beschikbaar werd. Dit zorgde voor voor een recordaantal bezoekers en bestellingen. “Rond half negen, kort na afloop van de uitzending, was het drukker dan ooit tevoren op de website”, aldus Bram Bruijns, head of e-commerce. “De systemen hadden er moeite mee.”

WE Fashion kwam een maand geleden voor het eerst voor in de serie, waarna werd toegewerkt naar de finale deze week. RTL en de fashionretailer hebben drie maanden samengewerkt aan het idee. WE wil er vrouwen tussen de twintig en 49 jaar mee bereiken.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0