Sissy-Boy overgenomen door Termeer Group

De Termeer Group – waaronder de merken Sacha en Manfield vallen – maakte 13 april aan de redactie van vakblad VrouwenMode bekend dat ze het mode- en lifestylemerk Sissy-Boy overnemen. Sissy-Boy wordt hierdoor opnieuw onderdeel van een familiebedrijf, zoals het in 1982 ooit begonnen is. En dat is goed nieuws. “Want familiebedrijven zijn de ruggengraat van onze economie. Door Sissy-Boy op te nemen in onze familie willen we de kracht en de potentie die in het merk zit opnieuw de juiste voedingsbodem bieden”, aldus CEO Ward Termeer.

Sissy-Boy staat al meer dan 35 jaar voor inspiratie en een breed aanbod aan producten. De afgelopen jaren stonden voor Sissy-Boy in het teken van groei: met 45 winkels in de Benelux is het een merk met Nederlandse roots en een mondiale levenshouding. Termeer wil de kern van het merk verder versterken binnen zijn familiebedrijf. Het doel is daarbij zoveel mogelijk banen en winkels te behouden. De komende tijd zal hier meer duidelijkheid over komen.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0