Stroke Amsterdam vaart nieuwe koers

StrokeHet in 1999 opgerichte Stroke ‘by Berry Tielens’ is onder leiding van oprichter Berry Tielens en Yentran van Dreunen-Banh omgedoopt tot het nieuwe ‘Stroke Amsterdam’. De naamswijziging gaat hand in hand met een totale herpositionering van het merk. Het vernieuwde label brengt jaarlijks vier collecties uit, die vanaf nu ook worden aangevuld met een tassen- en accessoireslijn. Daarnaast biedt Stroke Amsterdam ook ieder jaar twee shawlcollecties aan.

Stroke Amsterdam focust zich op de zelfverzekerde en stijlvolle vrouw met oog voor het juiste detail. De collecties kunnen omschreven worden als een mix van moderne silhouetten, kwaliteit en luxe met een vrouwelijke twist. “Stroke Amsterdam biedt stijlvolle vrouwen een complete lifestyle, dit is de reden dat wij de collecties nu ook aanvullen met tassen en accessoires. De naam Stroke Amsterdam ademt de ambities die we voor het merk hebben. Wij zijn een Amsterdams merk met internationale allure. De nieuwe uitstraling past daar perfect bij”, aldus oprichter en hoofddesigner Berry Tielens.

De gehele koers van Stroke Amsterdam is veranderd. De hoofdcollecties worden nu ontworpen in twee thema’s die apart van elkaar in twee maanden geleverd worden. Daarnaast worden er jaarlijks vier campagne collecties geleverd gedurende de overige maanden. Deze campagne collecties bestaan uit thematische must-have items. Zo kunnen retailers elke kalendermaand verfrissende, nieuwe items aanbieden in de winkel. Stroke Amsterdam wil zo de toekomst krachtig tegemoet gaan en voldoen aan de wensen van de huidige consument.

 

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0