Tamaris schittert met Nicki Minaj en Justin Timberlake
Deze zomer schittert Europa’s toonaangevende schoenmerk Tamaris tijdens de Pink Friday 2 World Tour van Nicki Minaj en de Forget Tomorrow World Tour van Justin Timberlake. Tamaris toont hiermee miljoenen fans haar positie als een merk dat vrouwen in hun diversiteit viert, inspireert en motiveert, vertelt het merk.
Van 23 mei tot 12 juni was Tamaris onderdeel van de Pink Friday 2 World Tour van Nicki Minaj, die 14 Europese locaties aandeed. Bekende Tamaris reclames werden op het podium vertoond terwijl fans wachtten op hun ster. Cathleen Burghardt, Hoofd Marketing bij Tamaris, benadrukt het emotionele moment met het thema ‘superpower’ dat vrouwen motiveert om in zichzelf te geloven. Concerten vonden plaats in onder andere Keulen, Berlijn, Nederland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Denemarken en Zweden.
Op 7 juni bracht Tamaris het “Pink Friday” concertmotto tot leven op 30 schermen in Berlijn, met spectaculaire weergaven van roze schoenen en campagnebeelden die bezoekers verwelkomden. Het voorplein had 21 schermen met diverse roze schoenen, gericht op de missie van Tamaris om elke vrouw te inspireren en aan te moedigen in haar eigen stijl.
Van 26 juli tot 7 september gaat Tamaris verder met Justin Timberlake’s Forget Tomorrow World Tour. In Duitsland kunnen fans hem zien in Keulen, Berlijn, München en Hamburg. Tamaris presenteert een visueel 30-seconden feature getiteld “Be yourself” net voordat Timberlake opkomt, die sterke vrouwen toont die hun eigen pad bewandelen.
Burghardt legt uit dat concerttours door internationale sterren een unieke kans bieden om een emotionele band met het publiek te creëren en de merkloyaliteit te versterken. Dit zorgt voor blijvende herinneringen en versterkt de merkpositie van Tamaris.