Update RIJFF Agency

Linda Rijff, eigenaar van Rijff Agency, kijkt terug op een goed seizoen vanuit de nieuwe showroom in Lijnden. Dat meldt Rijff aan vakblad Vrouwenmode. Het 20 jarig bestaan van het merk Luisa Cerano en de opening van de vernieuwde Luisa Cerano Shop bij Van Dijk Waalwijk werd uitgebreid gevierd in samenwerking met mode- en lyfestylemagazines Grazia en Marie Claire.

Het familiebedrijf lanceerde ter ere van haar 20 jarig bestaan een parfum dat tijdens het event gepresenteerd werd. Ook aanwezig waren blogger Lonneke Nooteboom en Leontine Borsato, die de eerste fles parfum van Mijnheer Van Dijk mocht ontvangen. Ook was moderedactrice Cara Schiffelers van Grazia en Marie Claire aanwezig om de nieuwe trends te delen. Het merk stond tevens in de top drie van topmerken van het Duitse vakblad TextilWirtschaft. Iets om trots op te zijn, aldus Rijff.

In het afgelopen seizoen kon Rijff Agency goed inspelen op de behoeftes van de detaillisten, onder meer door de prettige samenwerking met Raffaello Rossi en FFC. Zo werd er snel gereageerd op de vraag naar breisels van FFC in het relatief koude seizoen en konden er voldoende pantalons nageleverd worden via de de uitstekende B2B service van Raffaello Rossi.

Rijff moedigt aan om vooral te blijven focussen op datgene waar je goed in bent.

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0