V. FRAAS presenteert nieuw marktconcept voor a/w 2025: wettermood4

V. FRAAS presenteert nieuw marktconcept voor a/w 2025: wettermood4

FRAAS, een dochteronderneming van het familiebedrijf V. FRAAS GmbH, herpositioneert zijn marktstrategie met de lancering van het innovatieve wettermood4 concept. Dit concept richt zich specifiek op weersgebonden impulsaankopen en ondersteunt retailers met een gevarieerd productaanbod. Het geoptimaliseerde portfolio biedt accessoires voor elk seizoen, variërend van verwarmende sjaals en hoeden tot paraplu’s. Zo meldt het persbericht.

Wettermood4: All-weather accessoires voor iedere stijl
Het all-weather concept wettermood4 omvat vier sterke merken: FRAAS – The Scarf Company, LOEVENICH, bugatti en SHED RAIN. Deze merken bieden een breed assortiment accessoires waarmee klanten hun stijl kunnen uitdrukken, ongeacht het weer, zegt het merk.

Het aanbod varieert van klassieke sjaals en poncho’s tot baseball caps, fedorahoeden, trilby-hoeden, bucket hats en slide caps, evenals paraplu’s. De toevoeging van het Amerikaanse merk SHED RAIN, marktleider in paraplu’s in de VS, maakt het assortiment compleet.

Efficiënt inkopen en gebundelde expertise
Een belangrijk voordeel voor retailers is dat alle producten gelijktijdig gepresenteerd en besteld kunnen worden, zegt V. FRAAS, wat het inkopen aanzienlijk vereenvoudigt. “We willen meer zijn dan alleen een leverancier voor onze klanten – we bieden hen een complete oplossing die hun werk vergemakkelijkt en de zekerheid biedt altijd de juiste producten in hun assortiment te hebben,” zegt CEO Andreas Schmidt.

Bron: V. FRAAS GmbH

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0