Vernieuwing bij Blom Fashion

Bij Blom Fashion zijn veel veranderingen: een nieuwe website, vernieuwde huisstijl, twee nieuwe labels, vier labels weg en een gepimpte showroom. “We zijn snel met het beschikbaar stellen van de foto’s van het nieuwe seizoen op onze nieuwe website”, zegt Eric Blom van Blom Fashion. “De klant hoeft op de website minder te zoeken en wordt meegenomen naar waar behoefte aan is.” De nieuwe eigentijdse, frisse huisstijl komt vooral terug op socialmediakanalen, webiste e.d. In die showroom zijn twee nieuwe labels toegevoegd: Corel Amsterdam en Skovhuus. “Corel past bij ons, omdat een Corelbroek een modischer broeken is en mede daardoor een perfecte toevoeging en Skovhuus is een merk dat het hele jaar door kwalitatieve, organische knitwear levert. Het zijn mooie aanvullingen.”

Minder merken in de showroom
Blom Fashion heeft minder merken, omdat uit een klanten enquête  bleek dat het aanbod van merken door de klant als ‘te veel’ werd bestempeld. Blom Fashion had eerst 8 merken, nu 6. “Met minder merken hebben we meer focus en luisteren we naar de behoefte van onze klanten.” Naast Skovhuus en Corel heeft Blom Fashion jassenmerk Etage, Myrna bij NED, broekenmerk C RO, Top Secret en Lundgaard. In de Blom Fashion showroom heeft elk merk een eigen plek met eigen inrichting. In de showroom staat een podium met mat witte mannequins om klanten een betere beleving te geven van de merken. Eric: “Minder rekken, meer beleving. Dat is waar we voor gaan.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

0