ZiZo is er specifiek voor Nederlandse dames
“Het gaat goed met ons, we zien een stabilisatie van de omzetten in het afgelopen jaar, en een groei in nieuwe, rijkere kwaliteiten waarmee we werken”, vertelt Alida Elema van ZiZo Europe. “Over het algemeen hebben onze klanten in 2022 vergelijkbare omzetten gedraaid als voorheen. De eerste zes maanden van 2022 hebben we wel problemen gehad met bepaalde stoffen die moeilijk verkrijgbaar waren en waarvoor we soms forse prijsstijgingen zagen. Op dit moment zien we echter opnieuw een prijsverhoging in stoffen en grondstoffen. Tot nu toe kunnen we echter uitkomen met onze wensen en de prijzen die daarbij horen.”
Iedere collectie wordt bepaald door een combinatie van factoren, geeft Alida Elema aan: “Gebruik, uitstraling, het algemene modebeeld… alles speelt mee. Het is ook een combinatie van een nieuwe collectie en aanpassingen van bestaande modellen. Goede pasvormen gaan we upgraden, maar we behouden dan de pasvormen. Elk seizoen zijn er echter ook nieuwe, verassende modellen en stoffen te vinden in onze collectie. ZiZo staat erom bekend dat wij een goed en vernieuwend aanbod hebben elk seizoen.”
Verder lezen? Het hele artikel vindt u in de Vrouwenmode januari editie. Bestel hierbij de januari editie van VrouwenMode.